neděle 17. února 2013

Tleskám.

Znáte to... vyjdete ven, v tomhle ročním období. Nejen, že vás zebou ruce, nohy, uši. ALE ! Z Vašich rtů už nejsou rty. Je to mozaika kůže která se rozpadla vlivem té kruté zimy. Rozhodla jsem se bojovat. Jelikož mé rty jsou velmi choulostivé, vyzbrojila jsem se velikou škálou pomocníků.


____________________
Balzámy Hurraw se opravdu povedly. Mám z nich radost. Krásně voní a hlavně OPRAVDU hydratují !
seženete je na internetu

P.S. Těšila jsem se, až mi přijdou kulaté tubičky. Zdání klame. Balzámy jsou ploché a oválné ! 


                       ____________________

Další balzám v piksle jsem pořídila v Londýnském Topshopu. Na rtech se chová celkem agresivně, tak nějak trošku pálí. Když to ale vydžíte, odměnou Vám budou krásně hebké rty.




1 komentář:

  1. Ahojky,
    moc ráda bych tebe i tvé čtenářky pozvala ke mě na blog, kde právě probíhá GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat